google-ads

120 ezer forintnyi kupon a Google-tól? Azért ez jól hangzik, igaz? Tény, hogy ha hirdetésekről van szó, akkor a kis befektetés is hozhat ugyan nagy eredményeket, ám a nagyobb beruházások sikere sokkal valószínűbb. Pláne két hónapot követő újabb hatvan napnyi próbálkozás után.

Hogy is néz ki mindez?

A feltételekkel azért mindenképpen célszerű tisztában lenni. Ha minden kritérium adott, akkor indulhat is a Google Ads hirdetéskezelés. Tehát az első szűrő, ami a kupon bezsebelésével kapcsolatos, hogy első hirdetőnek kell lenni. Konkrétan a hirdetési fiók nem lehet tizennégy napnál régebbi. Ennyi! Friss, új jelentkezők egyértelműen előnyben!

A következő szempont, hogy két hónap alatt 120 ezer forintot el kell költeni a hirdetésekre. Ez egyáltalán nem nehéz feladat. A kupont a Google automatikusan biztosítja, amennyiben a hatvan napos szakaszban a fenti feltételek teljesülnek. Bár a kihagyhatatlan lehetőséget és a jelentős összegű kupont a cégóriás biztosítja, csak partnerügynökségein keresztül igényelhető. Nincs más módja.

Miért olyan jó hír ez?

Azért, mert egy hozzáértő gárdával a hirdetések random próbálkozásokból, szerencse alapú kezelgetéséből, aminek eleve a kimenetele is kétséges, a rááldozott összeg meg akár ablakon kidobott költségnek is tekinthető, profi hirdetéskezeléssé változhat, aminek rövid időn belül megérkezik az előre nagyon is jól körvonalazható végeredménye. Alapvetően 120 ezer forint befektetéssel újabb 120 ezer forintnyi lehetőség áll rendelkezésre, ami összevetve a minimum két hónappal, mely után következhet a kupon elköltésének időszaka, bizony igazi aranybánya periódusnak mondható. Hozzáértő kezekben, kellő tudással a háttérben, és persze tapasztalattal a témában, ahogy az a PPConline esetében kivétel nélkül adott, a megtérülés esélye kimagasló.

Mi a helyzet az egyéb kuponokkal?

Léteztek ilyenek, igen, de itt a hangsúly a múlt időn van. Sokan szerették az ötezer forintos befektetés nyomán igényelhető tizenötezer forintos variációt, amit egy egyszerű e-mail-cím megadásával be is lehetett zsebelni a Google-től. Nem volt ritka, hogy a cég ezt a kuponfajtát „csak úgy” is kiajánlotta, vagyis egyfajta ösztönzőként szolgált arra, hogy azok is kipróbálják, mit tud a hirdetési rendszer, akik amúgy még csak távolról ismerkedtek vele. A fiók életkora itt is számított, a tizennégy nap itt is jelentőséggel bírt.

Ezen kívül még két variáns alkotta a kuponpalettát, az 5000, illetve a 30 ezer és 22500 forintos. Míg az előbbi igénylése közvetlenül a Google-től történt, addig utóbbiakat kizárólag ügynökségeken keresztül lehetett elérni. A kritériumok között szerepelt a két hétnél nem régebbi fiók, valamint a harminc napon belüli, minimum a kupon értékével megegyező szintű költés. A jóváírás az egy hónap letelte után valósult meg.

Viszont ezek egyike sem érhető el már, tehát nem érdemes velük számolni, rájuk apellálni. Azoknak ez mindenképpen rossz hír, akik kisebb költségvetéssel tervezték megalapozni a hirdetéseiket. Ugyanakkor, akik komolyan gondolják, nem is vitás, hogy a 120 ezer forintos kupon az a lehetőség, ami kihasználásra, kiaknázásra vár, és aminek a profi, tudatos, megtervezett felhasználásával a siker nem maradhat el! Ezért is annyira jó hír, hogy ez a lehetőség partnerügynökségen keresztül vehető csak igénybe, mert ilyen módon a szakmai háttértudás, mint szárnyakat adó „üzemanyag” épp úgy adott, mint a Google hathatós hozzájárulásával az anyagi muníció.

Kapcsolódó cikkek
Latest Posts from Manager Magazin